.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث پالايشگاه ‌در مازندران به حكم حكومتي نياز دارد
با وجود آنكه ساخت پالايشگاه مازندران يكي از مصوبات سفر هيئت دولت به مازندران بوده، اما با وجود مخالفت محيط زيست براي احداث آن به حكم حكومتي نياز داريم...
احداث پالايشگاه ‌در مازندران به حكم حكومتي نياز دارد

استاندار مازندران گفت: با وجود آنكه ساخت پالايشگاه مازندران يكي از مصوبات سفر هيئت دولت به مازندران بوده، اما با وجود مخالفت محيط زيست براي احداث آن به حكم حكومتي نياز داريم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، سيد‌محمد كريمي بعد از ظهر امروز در اجلاس صميمي با خبرنگاران استان مازندران اظهار داشت:‌ محيط زيست همچنان با احداث پالايشگاه نفت در مازندران مخالفت مي‌كند و اين موضوع هم چندان غير‌منطقي نيست.
وي با بيان اينكه براي ايجاد اين طرح عظيم صنعتي در مازندران بايد عظم ملي ايجاد شود، تصريح كرد:‌ همچنان منتظر موافقت محيط زيست هستيم.
استاندار مازندران خاطر‌نشان كرد: محيط زيست به جاي مخالفت به ما بگويد چه پيشنهاد يا راهكاري براي حفظ محيط زيست براي ايجاد پالايشگاه دارد.
كريمي با بيان اينكه سرمايه‌گذار ساخت پالايشگاه در مكان مورد نظر‌ با مخالفت محيط زيست همراه بوده است، گفت: اگر پالايشگاه در نزديكي دريا كه محل اكتشاف است، نباشد با مشكل حمل و نقل مواجه مي‌شود.
وي تاكيد كرد: ساخت پالايشگاه در مازندران مصوبه هيئت دولت است و بايد در اين استان ايجاد شود.
نشست صميمي خبرنگاران استان مازندران با همكاري بانك كشاورزي استان در حال برگزاري است و گزارش تفصيلي اين نشست متعاقبا اعلام مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 بهمن 1387
جای تاسف دارد که نماینده دولت(استاندار) نتواند مصوبه هیئت دولت را اجرایی کند . استاندارو رئیس محیط زیست هر دو از بدنه دولت هستند ،ولی جای تعجب دارد که با هم مشکل دارند. کسی که نتواند مصوبه دولت را اجرایی کند بهتر است جای خود را به دیگران دهد. آقای استاندار ملاحظه کاری هم حدی دارد. اگر واقعا این قضیه صحت داشته باشد که ایجاد پالایشگاه باعث تخریب محیط زیست میشودفچرا نباید دنبال صنایع دیگر باشیم که برای مازندران مشکلاتی را ایجاد نمیکند؟ بهتر است با وجود بسترهای مناسب برای ایجاد خیلی از صنایع دیگر،به فکر این باشیم که صنایعی را ایجاد کنیم که کمترین مشکلات را برای مردم و استان ایجاد کند.
کامبیز یحیی زاده 6 بهمن 1387
با سلام
باید به یک نکته اساسی توجه کرد که طبیعت سالم و وجود صنایع پایه مثل پالایشگاه در تضاد با هم نیستند وگرنه کشوری مثل انگلیس بایستی دچار مشلات زیست محیطی سنگینی می شد ، چاره کار در بازنگری قوانین و بروز کردن استانداردها با توجه به آخرین پیشرفت های تکنولوژیکی در این زمینه می باشد که این خود همت مسولان سازما حفظ محیط زیست را می طلبد.

با تشکر
ساروي 7 بهمن 1387
باسلام
اگر به سابقه ايجاد پالايشگاه در استانهاي شمالي توجه شود .تا كنون هيچكدام عملي نشد . بهترين نمونه ان پالايشگاه استان گلستان است كه اقاي استاندار بهتر مي دانند. با اينكه مشكلات زيست محيطي كمتري نسبت به مازندران دارد وكلنگش را هم زدند . هنوز هيچ كاري صورت نگرفته . لازم است اقاي كريمي مانند دولت محترم كمتر احساساتي و غير كارشناسي فكر كنند . براي كمك به مردم استان مازندران . به اقاي استاندار پيشنهاد مي دهم حل مشكل رادرسياستهاي وزارت نفت بجويد . تا اين وزارتخانه اراده نكند و برنامه براي استانهاي شمالي نداشته باشد . مصوبات دولت را هم پشت گوش مي اندازد . حتي اگر بخش خصوصي بخواهد سرمايه گذاري نمايد .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.887 seconds.